lørdag 2. mars 2013

VINNERNE ER KLARE:


Det er vel ikke noe å vente med:

Vinnerne er...

Ja, men jeg må jo først få si tusen takk til alle dere som har vært med.
Det ble trukket 49 lodd av 25 deltakere!
Takker også Misefar som tok oppgaven som Mr. Random og
kom ut med disse vinnerne:

(
)
(
)
(
)
(
)
(
)
(
)
(
)
(
)

trudeanett -
du har vunnet en valgfri oppskrift fra Misemors Husflid,

dere kan velge; 
enten 2 valgfrie oppskrifter fra Misemors Husflid eller
en stoffpakke som består av en rosa og en lys blå/lilla stoffbit som vist på bildet over.

Våtserviett-etuiet med innhold går til


I siste liten bestemte jeg meg for å trekke en premie til,
bare fordi jeg hadde lyst til det:

Eli Kristin med Skorpionenes hjørne,
du vant en valgfri oppskrift fra



Send meg deres ønsker og adresser/e-post-adr. på
(ta vekk mellomrommene i epostadr.)

Oppskriftene blir sendt som PDF-fil på e-post,
stoffpakker og etui sendes selvsagt med posten.

Til alle dere som ikke vant noe denne gangen, det finnes flere muligheter,
jeg har allerede en ny gi-bort på gang, se i høyre sidebar og bli med!

Så ønsker jeg dere alle sammen en riktig herlig helg videre.

GIBORT-KLÆM

6 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Åhh, heldige meg! Nå ble jeg glad;) Og du verden så raus du er som deler ut gaver til så mange! Ha en fin lørdagskveld:) Jeg sender e-post

Rigmor sa...

Så flink du er :) loddtrekning og masse fint på siden din, blir helt stum jeg :)

Trine sa...

Så gøy at jeg vant da :)
Grattulerer til alle de andre heldige og.
Ha en fin søndag!

Annes Muscari sa...

Gratulerer til alle de heldige vinnerne!

Eli Kristin Magnussen sa...

Jippi, så stas! Herlig overraskelse - og så snill du er som deler ut så flotte giveaway's til så mange heldige vinnere!! :) Gratulerer til alle ^_^

Hjertelig takk for monsteroppskriften, den skal prøves ut om ikke så lenge til yngste snuppa mi, hehe! :D

Ha en flott dag!!

Margit sa...

Gratulerer til dei som vant ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors