mandag 13. august 2012

Ymse herligheter


Jeg har hendene fulle for tiden, og det er jo en bra ting!
Hos G-Anette fant jeg ideen til denne puta (som ikke er helt ferdig),
og den måtte jeg selvsagt hekle med en gang.
Jeg har avslutta puta med en ekstra pyntekant, men den vises
ikke så godt enda, jeg må få montert den, så skal jeg ta et nytt bilde.

Så en liten hemlis, men jeg måtte bare vise dere at


lilla hoppestrikk kan være fint som buksestrikk også.


Så er det jo hekling av luer som står i fokus på fritida
for tiden. Salget av oppskriften på Uglelua har tatt helt av
(etter min egen målestokk)
Men rundt 25 solgte på ca 4 dager, det får jeg si meg fornøyd med.

På FB's Strikkesida og Håndarbeidssida og ei side som heter
Galskap og Glede har jeg reklamert og disse sidene
er det som har gitt mest uttelling i forhold til bloggene og Epla.

Men jeg holder koken alle steder ei stund for å se.
En må ikke gi opp for fort, det er iallefall lurt.

Så har jeg økt på stillingsandelen min på jobb,
så det begynner å bli litt hektisk,
noe som nok vil gå litt utover blogginga,
så vi får se hvordan det arter seg etterhvert.

Håper dere der ute ikke glemmer meg selv om det kanskje ikke
kommer så hyppige blogginnlegg som før.

Ønsker alle sammen ei herlig og solfylt uke.

KLÆMMA fra meg!

4 kommentarer:

Mette sa...

Puta ble fin! Jeg tror det ville vaert ypperlig a bruke opp litt restegarn til en slik en... Takk for tipset!

Monstermønster sa...

Kjekt med mye å gjøre, når det er morsomme ting! Godt tips om lilla hoppestrikk, jeg er lei av hvitt og svart, gitt!

G-Anette sa...

Kjempefin pute! Blir så glad når noen blir inspirert :) ♥

Og takk for tips om hoppestrikk, så lurt!

25 luer er mye, så morsomt!! :)

Klem

Anonym sa...

Hei har du mønster på strikket uglelue?

Mvh silje

Sillemoren86@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors