torsdag 9. august 2012

Fotograf Litjtuppa





KAIN Æ FÅ GJØR SÅNN?

Klart Litjtuppa får være fotograf i mammans bursdag!
Viktige saker skal foreviges og fokus
ligger hos fotografen!

Lillebror er også tilstede


Fantastiske ben!


Også vinnerlykken er lykkelig tilstede for tiden,
se bare hva jeg vant i lotteriet til
Ann Elisabeth, med DENNE bloggen.

I pakken var det mange flotte saker:
Gullmedalje (fordi jeg vant, eller i disse OL-tider kanskje?)
Et par flotte grytekluter, de var så søte at det vil være et overgrep å bruke dem!
En pakke servietter (til å tørke meg med når jeg har spist) En SMIL!
To nøster med Chiri, et fantastisk mykt garn av alpakka.
De skal få godgjøre seg litt før jeg bestemmer hva de skal brukes til!
Og sist, men ikke minst:
Det fantastisk flotte bildet Ann Elisabeth tok med kameraet sitt!
Det skal rammes inn og henges på veggen! =)
Tusen hjertelig takk!
(SMIL-sjokoladen er forresten borte allerede... hihi)

Ellers driver jeg og forsker på hvor man får best respons på salg,
foreløpig kan det se uavgjort ut.

Nå har jeg annonsert på Håndarbeidsbua på FB,
lagt inn mer på Epla og
lagt ut salgsbloggen min på FB.

Salget har tatt seg opp litt, og det er fra litt overalt!
Blir nok ikke helt klok på dette. Det går vel i rykk og napp!

Men oppskrifta på Ugleluene ser ut til å være en suksess.
Det går som varmt hvetebrød! =)

En aldeles herlig torsdagskveld ønskes dere alle!
kLEm





4 kommentarer:

RandiT sa...

Så flink en fotograf da! Det er nok slik unga ser på selskapet ja.) Morsomt at du deler med oss:)

Edny sine puslerier sa...

Tidlig krøkes;) Barna får nok med andre ting enn vi voksne. Forstår godt du får fart på ugleluemønster, ja;) De er kjempekule;)

BrittB sa...

Fine bursdagsbilder! Gratulerer med flott premie! Ha ei fin helg! :-)

Anonym sa...

Nå var det så lenge siden jeg har vært innom her, men du verden så mye fint du har laget i det siste. Og for en vinnerlykke du har :-)

Jeg har vært langt tilbake og virkelig kost meg. Ønsker deg ei riktig god helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors