mandag 26. mars 2012

Gammel Valdres og Elisabeth-drakt


Da småtuppene skulle få seg bunad i år, landet
jeg på en som ligner denne Elisabeth-drakten.
Bilder kommer når de er ferdige og
småtuppene har de på!
En grønn og en rød!
Lillegutt får selvsagt blå!

Det blir flere anledninger til å pynte seg ekstra i år,
 både barnedåp og 17. mai.


I den anledning har jeg også tilpasset en
gammel Valdres til min tante,
denne har vært min mors!

Er den ikke vakker?

Det er nok ingen hemmelighet hvorfor det blir
litt lite bloggoppdatering for tiden hos meg,
men det er helt greit, for jeg koser meg
vanvittig mye med dette
bunads-"stresset".

Tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer,
jeg koser meg stort når jeg leser dem.
Jeg forsøker å besøke alle dere
etterhvert, selv om det kan ta litt tid!

Ha en fantastisk fin mandag.

Stor bunadsKLÆM!!! ;-)

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Mange som blir fine utover våren her;)
Ha en god ukestart, klem fra mæ;)

Pysselfarmor sa...

Väldigt vacker!

Mona sa...

Bunad er flott! Selv har jeg en Solør-Odals bunad. Ikke så mye brukt men kjekt å ha :)

Fortsatt god påske!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors