tirsdag 27. september 2011

Takk til god bedring og award...


Først vil jeg takke Rät och Avig for denne flotte
awarden, her var det noen spørsmål som skulle
besvares - men jeg vil også takke alle dere
der ute nok en gang for koselige
god bedring-kommentarer.
Nå er jeg helt frisk igjen og kommer nok
til å blogge litt oftere og gå oftere på besøk også.

Varför började du blogga?

Det er flere sider ved den saken, for det første har jeg besøkt mange flotte blogger rundt omkring, sett hvor hyggelige kommentarer som ble gitt under innleggene, bl.a. For et hyggelig sted å være, tenkte jeg. Men det var først etter påtrykk fra mine venner at jeg faktisk begynte å blogge, de mente jeg laget en del fine ting som  godt kunne blogges om, så da tok jeg sjansen. Og hyggelig er det!

Vilka bloggar följer du?

Jeg følger stort sett håndarbeidsblogger, men det blir noen med litt interiør, scrapping og andre små gleder også.

Vilken favoritfärg har du?

Favorittfargen min varierer med årstidene, men jeg kan ikke unngå å bli påvirket av moten heller. Akkurat nå er lilla i flere toner litt i skuddet.

Vilka favoritfilmer har du?

Har ikke en spesiell, men er glad i drama.

Vilket land drömmer du om att besöka?

Jeg har flere som jeg ønsker å besøke,
Spania pga Barcelona og
Nederland pga Amsterdam,
men først og fremst Danmark som jeg aldri har besøkt,
der står København høyt på ønskelista!

Awarden skal egentlig sendes til fem som har mindre enn 100 følgere,
men det er så mange som har awardfrie blogger, og det respekterer jeg på det sterkeste, så jeg skal gjøre en vri her:

Til de av mine følgere som kan tenke seg denne awarden;

DU HAR FORTJENT DEN,
derfor får du den,
uansett antall følgere!

GRATULERER
til dere.

Ha en fornøyelig dag videre!


4 kommentarer:

Berit sa...

Gratulerer med awarden. Ha en flott kveld

Kort og Søm sa...

Bra du er bedre :O)
Forkjølelsen har nesten sluppet taket her, og bra er det for nå begynner jeg å bli litt lei..

Ha en fin onsdag,
klem Fredrikke :O)

Maria Isabel sa...

Gratulerer med awarden, koselig at noen vil sende deg den, selv om (som du sa) jeg respekterer de som vil ha awardfri blogg :)

Og i den sammenheng føler jeg du snakket til meg, så takk for award, hihihi ;)

EllenSand sa...

Så flott at du er blitt frisk igjen. Og grattis med award!
Ellen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors