søndag 7. august 2011

U-hemmelig...


Da er jeg hjemme igjen etter en flott 3-års-dag!
Stor jente!


Slik ser lappeteppet ut i full størrelse,
og her er noen detaljer;






Veldig populær denne også;




Så har vi denne posen da, den som har en
UGLE-applikasjon...


og stitchery.


Dette ble pakket inn sammen med den lilla strikkekjolen,
ei uglepute (som jeg ikke har tatt bilde av) og
ei prinsessebok!


Mamman hadde bursdag også og hun ønsket seg en slik;


Denne er uunnværlig for syere; den henger fra bordkanten
ved siden av deg når du syr. Her kaster du trådender og
annet rot som skal kastes. På bordet ligger en rispose
som holder det hele på plass.

I tillegg har jeg lyst til å vise fram to smekker:


Vannavvisende på en side og bomullstoff på den andre.


Litt friskt med orange kantbånd til en forandring!

Helt til slutt vil jeg vise fram en pose jeg har laget i kveld,
etter at jeg kom hjem. I morgen skal jeg endelig få
treffe min venninnes barnebarn på et halvt år og
jeg måtte selvsagt lage noe til ham.

Ugler i posen...


med stitchery, selvsagt!


Da må jeg si meg fornøyd med både dagen og kvelden,
og ønsker dere herved

en riktig god natt og en herlig ny bloggeuke!

10 kommentarer:

Rigmor sa...

så utrolig mye flott! Og så ugler da..! Ha en flott ny uke!

Solveig sa...

Du lager så mye fint! Lappeteppet ble så flott. Ugleposene er helt supre - de rommer nok mange småskatter! Ha en fin uke! Klem

Elins Strikkeri sa...

Wow så masse flott du har laga til bursdagsbarnet!! Tenker gaven fallt i smak, ha ein god dag:))

EllenSand sa...

OI, så masse fint du har laget. Heldig Sofie. Lappeteppet var nydelig.
Ellen :)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så morro at du også har blitt hekta på sånne bager, holder på med en jeg også :)
Kjempefint teppe!
Ha en fin dag, klem.

Hilde sa...

Så masse flott til heldige 3-åringen! Og til de andre også :o)

ide-puffen sa...

I alle dager har du satt inn Nitrobatterier eller ha ha ha. Fantastisk produktiv og så masse flott. Teppet er nyyyydelig.
Nå savner jeg symaskina og handarbeidet igjen. Bra det er høst snart itj saint? Nå regner det så jeg kan like så godt begynne å lage noe igjen jeg også.
Så inspirerende innlegg.
Hei hopp
Klem
Randi

Rät&Avig sa...

Så mycket fint!
Härlig present både att få ta emot och att ge bort!
Kul att du gillar mina sockar, törs inte tänka på hur många jag stickat...och det finns ju så otroligt många fina mönster att välja på!
/Ann-Britt

Anonym sa...

SÅ flink du er til å sy! :)

Lisbeth, strikkemasker sa...

du har all grunn til å være fornøyd. Så mange flotte ting! Imponert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors