onsdag 20. juli 2011

Vinneren er klar!


Da er vinneren av trekantpose og iPOD-veske klar!

Etter å ha kopiert hele kommentarlista inn i word,
skrev jeg inn et tall for hvert lodd som ble tatt
fortløpende nedover.

Det ble 87 lodd i alt!!! ;-)

Min mann satt lagelig til hogg for å
velge et tall mellom 1 og 87...

og valget falt på:

60

Den heldige innehaver av dette loddet er:


Gratulerer med gevinsten,
den kommer i posten når du har sendt meg
adressen din på e-post!

Tusen hjertelig takk for deltakelsen i lotteriet til alle sammen,
håper dere også vil delta i framtidige lotterier,
for det vil nok komme flere etterhvert!

Misemor ønsker dere alle sammen en flott kveld! =)

6 kommentarer:

Miriam sa...

Gratulerer til den heldige vinneren! :)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Hehe ja det føles som om denne flyttingen tar årevis også ;D Merker at ting går litt tregere når man har 2 barn og skal jobbe i tillegg til å flytte, var enklere og kjappere før i tiden når man bare var en sjel og en skjorte og kroppen var i fin form. Men en gang må jeg vel bli ferdig ;) Kan anbefale garasjesalg ved flytting, jeg ble kvitt ganske mye på de helgene jeg hadde flyttesalget. :) Lurt å bruke noen år på forberedelsene :D *♥*

hobbyvimsa sa...

Gratulere til heldig vinner:)

Takk for søte ord inne hos meg:)

Nyt dagen og helgen:)

Klem Linda:)

Anita Tørmoen sa...

Hipp hurra til vinneren:)

Rät&Avig sa...

Jasså, du har märkt att jag har dille på garn!
Men det är ju så svårt att stå emot när det finns så mycket fint.
Och värre laster kan man ju ha!!
/Ann-Britt

Unknown sa...

Åh! Hurra for meg! Jeg vinner jo aldri noe som helst! *weeee!* Email er kariannelotterud@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors