torsdag 21. juli 2011

Utstilling på Råkvåg m.m.


I dag har jeg vært med ei venninne på Råkvåg på Bryggeutstillinga!
Fantastisk flott, med mange fine bilder, keramikk, glasskunst,
vevde duker og mønsterstrikkede sokker/votter bl.a.

Med dette våknet maleren i meg, så nå kan jeg ikke få begynt
å male bilder fort nok. Men det må nok vente en stund, for jeg
har en del jeg skal sy først og noe strikketøy som skal gjøres
ferdig og leveres! =)


Disse to søleforklærne er allerede forært de to småtuppene

Tantungen og Litjtupp.

De passet perfekt så da kan det hende at det vil dukke opp
noen slike (i andre mønster og farger) i epla-butikken etterhvert.


Knappehuset mitt!

Dette skrinet er egentlig ment for oppbevaring av
perler, det fikk jeg av mine barn til oppbevaring av
undertrådsspoler, men selv fant jeg ut at det måtte
være perfekt til knapper. Det ble jo nesten fullt,
men du verden, sånn oversikt jeg fikk!

En god kveld ønskes dere alle!

6 kommentarer:

rett og vrang sa...

Så trivelig da!Har knapper i babymatglass-det er ganske mange,der også!Ha en fin kveld!Synnøvehilsen

Anonym sa...

jeg hr ogsåknapper i en lignende eske.
Men jeg må visst skaffe meg en større snart, for den er helt full.

Så koselige forklekjoler du har laget.

Kjekt med inspirasjon og å ha ideer om morsomme prosjekter. Lykke til!

Spire sa...

Hvert år innom bryggeutstillinga når vi er på hytta om sommeren. Masse inspirasjon å hente.. Knappe-systemet mitt er et salig rot.... :)
Ha en fin helg! :)
LenaE

ide-puffen sa...

Herlig bilde på posteren. Og praktisk knappedoseringseske hi hi.

Har du lyst å male igjen også. Jeg og, men lurer på om jeg må bestille et par timer til i døgnet til det:)
Kanskje til høsten. Jeg må ha ro i kropp og sinn når jeg skal male, og det er ikke mye ro i mitt kreative hode for å si det sånn he he.

Ha en riktig fin helg. Pizza i kveld med hele gjengen her. KOoosli ja.
Hei hopp
Randi

Hedvig sa...

Vilka supersöta klänningar, älskar den där modellen. :)

Miriam sa...

Så søte forklær! Likte måten å sortere knappene på, lurer på om jeg må se meg rundt etter noe sånt. Har maaasse knapper elv, og alt ligger i en boks. Er jo litt knappegal og har god oversikt over hva jeg har, men er ikke så åfint å se på ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors