onsdag 1. juni 2011

Stolt og glad meg!


 

Da jeg var innom bloggen til Rannveig, Timotei, fant jeg en trinn for trinn GDS (gjør det selv) på denne myntpungen. Det så så lett ut at jeg tenkte at denne vil jeg sy, det var jo så fantastisk lettforståelige instruksjoner. Som tenkt så gjort. Jeg hadde også tenkt å bruke rester av Marimekko-duken til min søster, men da jeg kikket etter passende fòrstoff fikk jeg øye på dette blå-blomstrede retrostoffet igjen og jeg bare måtte... Her er resultatet og jeg er faktisk stolt! Men den ble litt liten, så den neste jeg skal lage blir større! I tillegg sydde jeg fast ei hempe, kjekt å dra i når man skal trekke i glidelåsen.

 

Så har jeg vært heldig nok en gang da, skikkelig vinnerlykke for tiden! Jeg har deltatt i en NIF-utfordring hos bloggen Strikkere, som nå er blitt bloggen Pinnekroken (navneendring pga inkludering av hekling i tillegg til strikking som teknikk). Der vant jeg i kategorien Teppe, så nå gleder jeg meg til å motta premien!

Så alle dere som strikker og hekler, ta en titt innom, det er morsomt med litt konkurranse, og det er flotte premier! Lykke til!

EN GODDEMT KVELDSKLEM FRA MISEMOR

3 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Ja, er det ikke morro!!! Jeg også lære av hennes trinn for trinn, jeg laget 3 myntpunger på rad :))
Så utrolig søt tantungen ble i vesten :)
Ha en fin kveld, klem.

Tovepia sa...

Så flott den ble! Kanskje jeg også skulle prøvd meg ved symaskina hvis fremgangsmåten er klar...
Artig er det å få til slikt, for jeg synes den ser direkte vanskelig ut.
Ha en fin dag, klem fra meg;)

EllenSand sa...

Nydelig liten pung. Fine stoff. Og skjønn liten modell under her.
Ellen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors