torsdag 31. mars 2011

Tada... løsning på mitt lappeteppeproblem

Først vil jeg takke Ide-puffen for hun har funnet
katalogen med teppet jeg etterlyste og hun har lovt å scanne inn
bildet og sende det til meg!
FANTASTISK
Tusen hjertelig takk!



Så tenkte jeg å vise dere at jeg har lekt meg litt
med noen av stoffbitene jeg har,
forsøkt å sette de sammen til fine kombinasjoner.
Det er nok noen som kan erstatte biter på det lappeteppet, men
jeg må vel gå til innkjøp av ENDA MER TØY, hehe...

Så skifta jeg liksågodt bloggbilde på toppen her også,
når jeg først holdt på,
så nå ser det ut som om denne bloggen er en ren syblogg,
hvilket den ikke er! Det får jeg gjøre om siden, nå har jeg
ikke tid fordi jeg skal ta bussen snart (middag hos "gamlingan").

Ha en fortsatt fortryllende torsdag med sol til de som har og
med ønske om sol til de som ikke har!!!


2 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Godt at det ordnet seg med bilde av teppet. Nå er det bare å sette igang. Fin heading:)

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er så greit når det er noen som kan hjelpe til :-) I dag er det herlig - nå er det nesten 20 grader varmere enn da jeg dro på jobb i morrest :-D Skal kose meg med fridag i morra :-))

Ha en fin kveld - klem Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors