onsdag 23. februar 2011

Ferdigstillelse i oktober kanskje?/Ready in october, maybe?

Min beste venn kjøpte seg garn til en genser for en stund siden og ville ha meg til å strikke den for seg. Jeg har siden da hatt et problem. Like mange nøster med svart, brunt, rødt og grønt garn og ikke noe mønster. Hva gjør jeg nå???? To påbegynte prosjekt har jeg rekt opp og nå er jeg igang igjen, forhåpentligvis for siste gang! Jeg bestemte meg for å kutte ut det grønne garnet (det blir nok likevel) og har starta med svart nederst og så får vi se hvordan arbeidet utvikler seg - det blir til mens jeg strikker!
My best friend baught himself some yarn for a sweather og asked me to knit it for him. This is the third atempt to knit the sweather, it will be as it will be, time will show!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Det var jammen mye fint å se på hos deg også. Kommer gjerne tilbake hit en tur.

Det skal bli spennende å se hvordan dette prosjektet blir etterhvert som arbeidet skrider frem :-)

Tovepia sa...

Dette er ikke moro, jeg liker et mønster,men har et lignende prosjekt som tar sin tid;)
Kos deg med prosjektet, klem fra meg;)

Misemor sa...

Så godt å høre at flere har slike prosjekter liggende. ;)
Iveren er iallefall kommet over 0-punktet nå.
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors